Followers

Music Please !

Tuesday, March 6, 2012

LOVE S.E



holla =) update lg =p (suke ati aku lah ! blog aku kan ) hihihi . . dulu aku pnah wt entry pasl hp aku kan . . hp2 yang penah aku pakai =)

hehe . . ni aku nk tnjuk handphone yang aku minat =) teringin sangat nak beli . . (bajet tak de . )

SONY ERICSSON W910

Ni la handphone tu . . aku tau bg korg model ni dah lama kuar . . tp tah nape . . aku nak sgt hp ni . . . aku igt nnt gaji nnt nak beli . . tapi xcdent plak kan . . duit plak aku gne beli ubat n nak beli brang . . memang tak dapat lah kan . .

kalo tak dapat hp ni pun tak pe . . asalkan SE walkman n die punyer camera tu elok . . tu jer . .
huhuhu sebab aku suka dgr lgu n tgkp pic (stndrd la pmpuan kan )

hp aku skrg ni da teruk dah , , asik mati jer , , aisssshhh !!!

#heheh . .ada tak yang na beli kan aku hp =) heheh #
**untung lah kalo de yang bgi ! hahah**

||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment