Pages

Followers

Music Please !

Thursday, March 22, 2012

CURANG =|


"Kasih . . ku sangka kau kan setia,
Rupanya dikau bersandiwara,
Sayang . . haruskah kita berpisah,
Angkara orang ketiga . . "

Rasa2 nyer tau tak aku rembat ayat mne?? hahah . . org yang layan jiwang n pminat kmpulan 'ARROW' je tau . . agagagag . . ni lagu HARUSKAH KITA BERPISAH - ARROW . . hihihi

ok lah, entry aku kali ni pasal CURANG . . boleh lah jd entry aku kali ni kan =) ok . . =) myb ader diantara korg pnah CURANG ngn GF/BF or BF/GF korg curang . . (tu spe yang couple lah..kalo tak couple.nk curang mendenyer kan ) . . yang curang aku rasa hepi lah kot . . yg BF/GF curang tu . . myb kbykn sedih n mrh lh kan . . hahah kalo aku pon . . PANAS HATI kot =)

o ! if di tanya spe yang lebih curang ? lelaki or perempuan ? yang lelaki confirm kata perempuan, n yang perempuan lak confirm kata lelaki . . n majoriti ramai kata perempuan . .

ok ni pendapat aku lak . . bagi aku dua2 sama . . aku ni ramai member lelaki dari perempuan . . n kebanyakan orang di sekeliling aku , lelaki (family belah ayah aku kebanyakan lelaki ) . . bukan nak kata perempuan ni x curang . . walaupun aku perempuan . . aku tak nafikan PEREMPUAN PUN CURANG gak . .

so aku tak de lah nak back up sape2 baik lelaki atau perempuan . . cuma sekarang orang cuma nampak perempuan yang banyak curang . . padahal aku rasa sama jer . .

example . .

dah couple boleh ngaku single . . tu mmg zaman skrg lah kan . . . . mula2 nak kenal . . peh ayat . . mmg tak le go la kan . . then bile dapat . . hampeh . .

bila dapt knl ngn org baru . . mule2 tu mmg aggp kawan kan . . then bila gado ngn bf/gf . . kwn tu lak msg . . tbe rasa kwn tu tng kn kita . . then mula lah seua tak kena pasal bf/gf tu.. ader je point nk gado kan . .

yg tak leh blah . . dengan kita duk panggil syg . . dengn org lain pun syg2 jgak . . bil tnyer . . gurau je..kwn jer.. bg aku mmg ALASN je weyh . . semuanya tak mustahil kan . . cm lagu ni . .

"Aku kau panggil sayang,
Dia kau panggil sayang,
Mana satu mahu mu . . "

n banyk lagi la kan . . (ni ikut pada pengalaman aku n kwn2 aku )

bagi aku . . tak kesah lah nk berkawan pon . . tp ada had nyer . . gurau2 pun berpada2 . . ok ?

#soryy kepada spe yg bce entry aku ni , , terasa pe yg aku cakap . . #

sekian . .



||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment