Followers

Music Please !

Monday, April 16, 2012

EVERYTHING HAS CHANGED =(

aku ingatkan apa yang jadi dulu.. takkan jadi balik . . rupanya . . benda ni jadi balik . . hmm.. D I’ve tried 2 be the best but everything remains the same. Tapi aku rasa makin ramai lak yang BENCI aku.. aku tak nak jadi macam dulu balik . . I never wanted to be like before . cukup2 lah dgn perangai aku dulu tu . . npe?? Suka sangat aku jdi cm dulu balik ke??


everything has changed. dulu semuanya indah. ,mula2 tu.. elok je semua nya.. tapi skrg..hmm.. bila pk2 yg bukan2.. kna mrh.. tp tu lah yg terjd . . ni pun rasa cm.. xtau lah.. tggu je lah... harap2 aku tabah lah pe jua dugaan yg datang..

korang. . doakan aku tabah k . . aku dah tak tau nak wt pe lagi . . walaupun aku dah biasa dengan semua ni, maki hamun, hina. . semua aku dah kena. . takkan aku wt bnda yang tak sepatutya aku buat macam dulu . . korg doakan aku ye . =') syg korg . .

sekian . .


||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment