Pages

Followers

Music Please !

Sunday, April 29, 2012

hihih.. my 1st time =)


holla ! ! i'm BACK =) lama tak mengupdate . . byk tol yg jd kan . . tp tu la . . bila nak update tu . .ilang semua idea nk tulis . .n NOW mood bertulis dah mai dah =)

yesterday the most meaningful day in my life , . nak tau ? semalam 1st time in my life p jumpe family pejol . . seriously , before ni aku tak pernah jumpa mana2 family couple aku . . paling tak pun jumpe kawan2 dorg jer.. ni jumpe family terus =) . . goyang jgak lah kan . .

dulu pejol yg jmpe family aku . . n now.. time aku lak kn... tp aku ajak lah kak dayah join skali . . hihihi . . ada gak lah yg tman aku ni . . hihi . tp takut gak kalo salah pilih kan =) redha je la =))

ok . . . bila dah jumpa tu . . ramai jugak lah yang dtang (mmg lah . . dah kata pun bday party kan . . mm ramai lah ) hihi . . mle2 tu mmg malu kot . . agak kaku ckit lah kan . . hihih . . aku duk je sblah kak dayah . . pejol lak mmg x reti duk . . sbuk melayan sdara die. hihih mmg ramai lah kan . .

aku tengok family syg aku ni . . family dorg mmg best.. jenis yg sporting jgak lah kan . . bila tengok dorg sembangkan . . seronok . . (aku mampu tgk2 je la.. x kn nk mnympuk kan ). . best gak lah. . hihihi . .

aku try nak sesuaikan diri . .tp tak tau . . hopefully dorg tak marah aku sbb x pandai bergaul . jujur mmg aku ni tkut ckit. . huhuhu xpe lah.. myb next time aku try lah sesuaikan diri . . huhuh

btw . . thx to kakk ipar pejol sbb sudi ajak aku dtg bday party icha . . =)

ni antra knangn manis aku lah =)


||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment