Pages

Followers

Music Please !

Saturday, May 19, 2012

3 month =)



hye hye hye . . =) tibe mood mnulis dah mai dah . . saambil layan running man kan =) . . oleh kerana mata aku ni tak mengantuk lagi. . .so writting =)

alhamdulillah . . hari ni genap relationship kami selama 3 month . . memang la still baru agi . . tapi bagi aku, alhamdulillah sebab kami still bersama . . walaupun baru 3 bulan . . tapi macam2 dugaan yang aku dapat . . rasa cam 3 tahun lak . . tapi nak wat camner kan . . tahan je la... tu yg dapat status CEWEK,GEMBENG,CENGENG dr sayang aku tu . . sabar je la. . .

malam tadi kami sempat la berDATING setelah bape lama tak jumpa kan =) miss? of course ! penat tu mme penat lah kan coz masa pun tak lama . . aku tak le balik lambat coz dah malam (1st tme date malam tau . . b4 ni ber tiga sbb kak dayah tman . . ni hanya kami berdua =) )

memang best lah kan . . bnda yang tak pernah aku / die try . . kami try . . .hihihi =) . . lagi pun syg aku tu suka try bnda baru =) . . aku? tak bpe sgt lah . .kna pk byk kali b4 try =) hihihih xpe lah . .

n tuk knangn kami beli cincin yg tertulis 'FAZNIE' kat bahagian dlm cincin kami.. gabungan nama kami =) . . alahai . tak mahal pun cincin tu . tp xpe lah kenangn tuk kami tak kira mahal or tak kan . . .

kepada pmbaca blog aku ni (ade ke ?) . . korg doakan lah yang terbaik tuk kami k =) cyg korg sgt2 tau =))

heheh . . kami tak banyak koleksi pic =)


||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment