Pages

Followers

Music Please !

Friday, November 4, 2011

teacher2 =D

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

Hye allz (euww gedix kan =D) entry aku kali ni pasal .. pasal pe tah !.. hahah.. apa la aku nie.. cam x betul je kan..

OK! ari ni aku p tempat keje ma aku lakan cz ada keje ckit =D pas keje tu aku lpak la ngn bdak2 yg berumur 2 - 3 tahun. haha mula2 tu dorg agak takut gak la coz dorg panggil aku "teacher" sounds cam garang kan.. hehehe..

then bila petang tu pas dorg bangun tdo n shower2, aku try2 lah sembang ngan budak2 nie kan . not bad lah kan =D aku pun layan jer lah. best, memang happening. yang paling syok nk bagi gula2 yg my mom beli kat CH ri tu kan. That time memang aku jadi garang sat .

heheh.. alhamdulillah.. aku siap suh dorg wat straight line .. standard lah kan ada gak yang x dengar. besar lah tu =D. time aku nak bg tu aku wat lah game kan =D so dorg memang happening lah. ada yang malu2, ada yang hyper-active n ada gak yang peramah =D

ada gak dtg kat aku sembang2 aku layan je la.. serius aku suka =D. dorg semua comel2.. time aku rasa cam 'mama' yang jg anak plak.

so korg cam ner?? minat x budak2?? aku tau mest majoriti ramai yg suka kn ? hehehe. budak2 ni kalo kita usha2 perangai dorg, kita sendiri leh tersenyum =D kita yang mrh nie pun , leh kurang ckit mrh nyer =)

heheheh , sekian sje entri aku kali ni (cm tak syok jer kan! actually otak tengah serabut)

#ha! jap apa2 pun aku ucap kan SELAMAT HARI RAYA KORBAN =D

||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment