Pages

Followers

Music Please !

Thursday, December 5, 2013

SILENT Treatment


SILENT Treatment ni menyusahkan ke ? I don't think so. Aku sendiri pun memang lebih suka DIAM (Diam ke ? haha ). Tapi siapa yang dah kenal aku, memang tau lah aku macam mana kan ? HIHI Memang siapa yang tak kenal aku, memang kata aku ni pendiam. Sometimes it's better to keep silent than to tell others what you feel because it will only hurt you when you know they can hear you but they can't understand.

Silent Please !

Dari kita tak tahu nak cakap apa kan , baik kita DIAM je . Dari kita cakap macam tah apa2, yang merepek tak tentu pasal, orang lain dengar pun MENYAMPAH kan. Hati orang ni kita bukan tahu apa isi nya. Dia suka kita ke, benci ke, kita bukan tahu kan ? Kadang2 kita tak sedar dalam percakapan kita tu, ada ayat yang boleh MENYAKITKAN hati orang lain. boleh buat orang lain terasa. THINK BEFORE SPEAK ! okayh ?

Tak salah kalau kita nak jadi seorang yang peramah or pendiam. Tengok keadaan lah kan . Jangan lah tanya 50patah perkataan , tapi jawan SEPATAH JE . okayh ? and . kalau kita ni jenis banyak cakap pun tak kisah lah kan . TAPI . . . jangan lah nak cakap tu main SEMBUR je kan . Kita bukan tau orang tu mood ok ke tak, sihat ke tak kan ? Tengok situasi jugak . OK 

Remenber . . . ACTION is better than WORDS ! :) Bye !

||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment