Pages

Followers

Music Please !

Friday, March 2, 2012

dalam dilema =')



hye . . mengUPDATE lagi =) tak de lah xde pe yg GEMPAK pown . . cume sekarang aku tengah pening . . tu saje mengON9 kn diri ni . .

aku tak tau nak smbung study lagi or tak . . ye la . . parents aku cm dah bg green light tuk keje . . mmg lah bila pikir tuk masa depan tu . . kenalah smbung study kan . . tapi skrg ni . . rasa c nk keje ke . . tak lama lg intake tuk kos aku . . bulan 3 nie . . duit pun x cukup . . ye la.. yuran, sewa hostel, mkan minum . . mmg tak lepas lah kan . .

aku rasa nak keje . . my dad mmg bagi keje . . my mom lak suh smbung study . . mmm . . ye la . . kalo aku keje, at least aku dapat kumpul wit ckit . . ntah la . . serabut gak nie . . td pun my mom kata pk btul2 nk study ke x? kalo nk keje ckp . . di stu agak tersenyum lah =) tp x tau la my mom mmg bg or juz 'cakap' jer . .

aduh . . pening duh . .

#sorry la korg . . terpksa dgr bebelan aku ni =) btw . . if de pape . komen2 k =) #

sekian . .



||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment