Pages

Followers

Music Please !

Wednesday, August 24, 2011

HEPI la JUGAK ! ! !


salam semua . . juz i want to say, today is my BEST day (maybe) . . sebab ari ni aku ader test lesen . . memang cuak la . . semalam teruk gak la aku study . .juz ulang je test kat cd !

dugaan untuk hari ni . . cam bese la . .aku bg i/c kat kakk tu . . then bila nama aku kena panggil . .kakak tu cakap i/c aku tak boleh nak pakai so TAK BOLEH AMIK TEST ! ! time tu nak je aku pecah kan meja kat depan tu . . aku terus call uncle zack n g wat smart card . .duit memang tak ckop.. duit smart car memang lepas . .duit gambar tak lepas . .

so dengan muka tak malu. . aku pnjam wit uncle . . ='( pas wat card tu . . aku g amik test . . byg kan. . aku sorg je dlm bilik tu . . hahah aman cikit . . nak jawab tu memang takut r . .

but the end . . alhamdulillah aku lulus . . .heheh cukop makan la ...now esk aku de kursus lagi . .hehehe aktiviti mengantuk bagi aku .. hahahah

org kata jangan hepi lagi . .sebab nanti aku de test lagi . . huhuh WISH ME GUD LUCK ok ! ! !


||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment