Followers

Music Please !

Saturday, January 21, 2012

THINK THINK ! THINK-tong =))



hye hye hye ! =) lama sudah aku tak mengUPDATE blog ni =) penuh dah dengan habuk.. NOW time CLEAR kan ! hahaha .. gelabah je aku nie... kah3 . . entry aku ni xde lah hebat sangat cam entry2 korg kan . . . actually.. aku xde idea sgt... sambil layan RUNNING MAN ni kan... jari2 ni duk la tekan2.. hi3

aku nak tanya pendapat lah korg (yg rajin sgt bce entry aku ni =)).. aku igt nk wt bisnes.. bisnes on9.. aku ada gak discuss ngn kawan aku.. aku igt nk wt die jd partner... aku cuma cdg lah.. aku mmg mnat bisnes nie... cume xde masa... so skrg cm nk serius ckit.. mmg aku tekad... at least le wat income lebih nanti...

myb aku nk jmpe kwn aku.. n discuss.. hopefully die nk la join kan =).. korg pun doakan aku berjaya k.. cyg korg ! !

k lah.. nk layan RUNNING MAN jap.. nnt aku update lg k.. bye2...

muaaxx ! =)

sekian...

||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment