Pages

Followers

Music Please !

Wednesday, September 14, 2011

story-mories =D

Salam semua . .HYE HYE HYE ! ! ! sihat ke ?? harap2 korang sihat lah ye . . dah bersawang blog aku nie . . lama benor tak update =D . . tak banyak story la . . but ada gak la benda yang aku nk sembang2 kan =D

firstly, alhamdulillah lah tax for topup tu di tangguhkan .. aku tau ramai yang tak setuju . x-specially remaja2 sekarang nie kan . . lagi sekarang majoriti pakai hp lebih dari satu . .termasuk lah aku nie kan . . and aku tahu . .ramai remaja sekarang perlukan hp . .betul tak ? ? mestilah kan . . lagipun aku memang perasan banyak sekarang harga barang dah naik . . topup ? ? takkan nak tax kot . .kenalah sedar, rakyat2 malaysia nie bukan la semuanya kaya . . ada gak yang cukup2 makan jer . . macam aku . . aku bukan lah kaya sangat . .tapi leh la support diri nie . . tapi yang jenis "kais pagi makan pagi, kais petang makan petang ? dorang susah nak support diri . . yelah . .barang semua dah naik . .ni topup lak wat tax ! tak patut la . . btw . .syukur lah di tangguh kan . . =D

Then, aku nak story pasal hidup aku nie . . aku ? alhamdulillah ok . . nak kata hepi, hepi la jugak . .tpu la kalo tak de perasaan lain kan . . tp alhamdulillah semua ok =D

tipu la kalo aku kata tak de prob kan . . semua orang ader prob . .now prob yang besar . . mana mau cari keje ! ! !hahaha . . insyaallah . .pas setel semua keje . .aku start cr keje balik . . then my parent pun dah bising suh sambung study jer .. ntah la .. bese la . .tadi aku dpat cal dr NAZA BIKE ! ! suh interview esk .. esk ade kursus plak ..hahah lgpunj aku x nk keje stu . . x ske keje 1 family . . payah . . then die call byk kali . aku x nk angkat . . hehehe

lastly, seharian aku jalan wif my cousin . . cadangnyer nak p mandi kat WETWORLD . . tp hri ni tutup . . so jalan2 je la . . aku ajak die p karoke . . hahaha . .die pun da minat nak nyanyi . .best la . . tehn adik aku smapi . . then karok lagi . .wah mmg best la . . then . .makan pun banyak . .hahahah naik la badan aku nie . . =D

||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment