Pages

Followers

Music Please !

Friday, June 10, 2011

da x lama da..

sdar x sdar.. rupenyer da nk kt stahun aku kt ipoh ni...
mle2.. mmg aku bnci gak la kt itp ni..
tp srius.. bile pk2 blik..
aku akn rndu gak la kt ipoh ni...
aku rndu ngn itp.. suasana..
miss kt dak2 umah...
mmg dulu aku kwn ngn mcm2 jnis org.. x kire yg baik atau x...
but kt ipoh len...
dorg pn lbih kurg gak...
ader yg bek...
jahat x lagi la.. jz nakal2...
jahat cm cilaka pn ader la gak beberapa org...
yg lg truk.. dpn nmpk bek.. blakg?? pergh.. bole di kata kn cm sial gak la..
btul la kata org kn...
duduk asrama/ hostel ni kite kn duduk sebumbung ngn mcm2 jenis perangai...
alhmdulillah..
aku x bjgkit ngn maner2 pn...
aku msih lg mnjadi diri aku...

aku pn rindu ngn budak2 klas..
ngn perangai...termasuk lecturer aku...
wah... jgn sgka lecturer sume ni sebelah mata.. mcm2 gelagat ader...
hehehhe
saat ni mmg aku rndukn...
nnt aku msti x dpt jmpe korg sume...

mcm de kt lgu ni...
bkwn2 la seramai yang boleh...
tetapi kawan yg pergi.. xde spe yg dpt m'gntikn nyer...

CYG KORG>>>>
||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment