Pages

Followers

Music Please !

Saturday, December 3, 2011

comel !


hyep =) lama x wat entry . . aku bz ckit coz nak siapkan adik kesayangan aku nyer blogger . .
bagi aku hampir nak siap lah . . tinggal nak make-up2 je lagi bg comel2 cam adik aku nie . .
hehehe BTW sila lah singgah di blog adik aku yg comel nie ye =) HaNya uNTukmu ..
singgah dan follow tau =)

OK ! entry aku kai ni pasal birthday ! wah memang kenyang lah aku kan !
tapi ada satu b'day ni wat aku terpegun cikt hahah (poyo je ayat aku ! !)

tengok kek nie ! comel kan !
hehehe n n n keke ni pun sdap !
ni lah antara kek krim yg sedap ! yummy !


then, mummy dak nie bg LADYBIRD ! !
see ! ! !


OK ! ni budak yg sambut bday kat tempat keje aku !
AIESYAH ! comel kan !
yg ke 3 tahun =)


ohh !! sory ! kelam sikit ! nk siap ! bubye ! !
muaaxx =)

||thanks coz sudi baca entry x seberapa ni =) ||

No comments:

Post a Comment